Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 17:03 - бЪшкъ Лудото
Автор: pioner Категория: Забавление   
Прочетен: 808 Коментари: 0 Гласове:
1



 Събуди се бЪшкъ Лудото гробар трето поколение посред тежък запой и се огледа, лежеше край огън обграден от клошари и за момент с умиление си спомни старите безгрижни дни на гробището, преди да се промени живота му. Той надигна ботилката самогон и заразказва своята история:

- Не искам повече да съм гробар в софийските гробища, комонизма от кога падна всички станаха бизнесмени, мутри, а аз ровя ли ровя труп след труп и кога някой фърли малко жито, кога златен часовник взема от китката на поредния загинал бос, тъй де дан’ отива зян. Аз и сега добре си живея оня ден погребваха един циганин с целата покъщнина барабар с сейфа, та после разбиваха гроба да го извадят ама нейсе аз вече се бях погрижил. То поне да имаше нешо важно актове му съставяли на човека и той си мислел че нема да го намерят ако ги сложи в сейфа. Питах Пешо Цайса (дето отговаря за 8-ми парцел - той малко назанйва да чете) каде са го олепали със слънчогеда и той ми каза – на главната на Слънчев Бряг 7 пъти на Боровец 6 пъти и у язовир Ивайловград 3 пъти. Как точно са го спрели у язовира не ми е ясно. Не ми е ясно и що ги е пазел тия актове мене като ме спрът с файтона и кат’ почне ония мити милиционер да ми обяснява че с каруца не можело пред парламента аз само леко надигам одеалото показвам мъртвеца отзад и му показвам моя акт смъртния пак ако ония напише неговия отива за подпалки. Те и на този циганин актовете отидоха за подпалки, разгориха печката „чудо„  чудо.

Тиа дет разбиха циганите гроба и щяха да съ избият за нищо ви казвам. А в сейва я имаше я нямаше 2 – 3 хиляди лева и 10 – тина хиляди евро, то само ланците им сруваха повече. Кат извадиха едни брадви мали мали, и бат бойко да беше гробището щеше да му се види тясно. А аз си крутувам в пети парцел до Гошо Шашавото с когото играем на фунийки с парите от сейфа. Не успяха да се изколят и тръгнаха да търсят кой им е откраднал парите.

Тук лудото изхълца два пъти отпи от ботилката самогон и продължи да разказва историята на живота си.

- Намериха ме де, Пешо Цайса майка му да е жива и здрава още 200 години та да види какво ще направя с него, веднага каза каде съм и като ме хванаха малей здраво място не ми остана.

- Къде са актовете, че къде са актовете.

Кат разбраха че са станали за чудо и приказ си помислих че ше ме убият аей’гу на „чудо„ онези като ме разцелуваха като ме за прегръщаха, казаха че тия актове не трябвало да попадат в полицията. Е’де нъл и аз тъй казвах ама кой да чуе, те казаха нещо за незаконно придобиване изнудване, неплатени данъци, убийство, ама каква е връската между няколко катаджийски акта и всичко това такса и неразбрах.



Тагове:   разказ,   Гробар,   забавно,   акт,   лудото,   бъшкъ,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pioner
Категория:
Прочетен: 55629
Постинги: 19
Коментари: 10
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930